Новгородківська селищна територіальна громада
Кропивницького району Кіровоградської області

ІНФОРМУЄ

Електронна комерція та онлайн продажі

Під час карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 великої популярності набирає мережа Інтернет. Без Інтернету важко уявити сучасну людину, оскільки можна замовити одяг, техніку, їжу та інше не виходячи з дому, оплатити товар та доставку. Тому ця індустрія перебуває на стадії зростання і багато компаній в світі вбачають свій комерційний потенціал та вихід бізнесу на новий рівень. Про електронну комерцію та онлайн продажі розповіла  юристка Кропивницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Наталія Цуцман для видання ЮРИСТ&ЗАКОН.

15:18 16.03.2021

Порядок укладення декларації з сімейним лікарем

В період світової пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19 надзвичайно актуальним є питання ефективного лікування та вибору лікаря для надання кваліфікованої первинної медичної допомоги.

15:26 11.02.2021

Відповідальність за розповсюдження недостовірної інформації

Право на вільне висловлювання гарантовано статтею 34 Конституції України, якою встановлено, що кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або у інший спосіб – на свій вибір. Така інформація повинна поширюватися із дотриманням законодавчих норм про її достовірність та не порушувати права інших осіб. Що таке недостовірна інформація, яка відповідальність за її розповсюдження – розповідає фахівець Конотопського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Дмитро Соляник.

15:24 11.02.2021

Мою посилку загубили на пошті: що робити?

Ви відправили посилку з подарунком своїм рідним в інше місто, але вони її не отримали. На жаль, випадки, коли оператори поштового зв’язку втрачають поштові відправлення, непоодинокі. Як громадянину довести цей факт та отримати компенсацію? Про алгоритм дій, спрямованих на повернення втраченої посилки або виплату відшкодування, на прикладі національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», розповідають юристи Сумського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Анна Кожушко та Людмила Сайко.

15:22 11.02.2021

Ви незадоволені якістю медичної допомоги: що робити?

З точки зору закону взаємодія між пацієнтом та медичним закладом розглядається, як правовідносини споживача та виконавця послуги. Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару, роботи або послуги – властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем. Що робити, якщо ви незадоволені якістю медичної послуги – розповідає фахівчиня Івано-Франківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Лілія Вінтонишин.

15:20 11.02.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь